Crossmediale campagnes
Crossmediale communicatie
Bij crossmediale communicatie worden diverse media ingezet welke een versterkende werking op elkaar hebben. Het gaat hier altijd om een totaalconcept met de focus op interactie met de doelgroep. De mogelijkheden hierin zijn eindeloos. OmegaDM biedt naast direct mailings en (speciaal) drukwerk ook crossmediale totaalconcepten aan.
Single of multimediale campagne
In sommige gevallen komt een boodschap goed tot zijn recht bij een single of multimediale campagne. Een direct mailing campagne zonder opvolging is een vorm van een single mediale campagne. Een multimediale campagne omvat een digitale uiting waarin meerdere media ingezet worden. Dit kan zowel beeld, tekst, video of geluid zijn.
Crossmediale campagnes
Bij de crossmediale campagnes die wij uitvoeren gaat het met name om een combinatie van offline en online. Vaak begint een campagne met een tastbare direct mailing welke wordt opgevolgd door een landingspagina of e-mailmarketing campagne. Tegelijkertijd wordt de boodschap op andere manieren gecommuniceerd, passend bij de doelgroep.
Crossmedia uitingen
Voorbeelden van uitingen die wij gebruiken in cross mediale campagnes:
- Direct mailings
- E-mailcampagnes
- Landingspagina’s
- (Actie) Websites
- Social media
- Apps / (3d) animaties
- Banners
Uitvoeren crossmediale campagne
Een marketing campagne is pas crossmediaal als verschillende media elkaar daadwerkelijk versterken. Wij zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van deze campagnes en kunnen vanaf concept tot uitvoering volledig ondersteunen. Voor meer informatie over de toepassingen van crossmediale campagnes of jouw opties kun je contact opnemen via het contactformulier. Onder projecten staan diverse voorbeelden van crossmediale campagnes.