Hoe kan je een klant aan je binden?
Hoe kan je een klant aan je binden? Wij denken dat dat een vraagstuk is voor ieder bedrijf. ASN Groep, een auto herstel bedrijf met 70 vestigingen in Nederland is hier ook mee bezig geweest en heeft het volgende bedacht:
Een Driverbox
Zodra je je auto komt brengen voor schadeherstel dan krijg je meestal vervangend vervoer mee, door het meegeven van een driverbox kan jij je persoonlijke bezittingen hierin doen en tijdelijk in je vervangende auto meenemen, denk hierbij aan je zonnebril of pasjes. Het ontwerp is gemaakt door Fresh Apple en het drukwerk is door ons verzorgd. De dozen zijn plano geleverd naar alle 70 vestigingen.
ASN Cadeaupas
Een cadeaupas ter grootte van een visitekaartje met afgeronde hoeken en een ronde perforatie gestanst zodat als je deze eruit drukt een rondje overblijft ter grootte van een euro munt. Is je schade niet groter dan deze munt dan heb je recht op een gratis auto schadeherstel. De pas is voorzien op de achterzijde van een uniek nummer en op de voorzijde staat de vestigingsnaam gedrukt. Dit houdt in dat elke pas uniek is.
3-luik folder
Een 3-luik folder, eindformaat A-5, welke 2 slagen wikkelgevouwen is. Een paneel is voorzien van een perforatie en op de andere is een rillijn aangebracht. Zodra je je schade laat repareren krijg je een giftcard om een leuke reis te boeken. Door ons is weer het drukwerk en de afwerking verzorgd. Al met al een mooi pakket aan drukwerk. Hieruit blijkt dat de klant centraal staat en blij gemaakt wordt met een goed herstelde auto en er ook nog voor beloond wordt.